sovmask is the shit ;)

jag har nog världens sötaste sovmask. haha.

har börjat sova med sån nu, inbillar mig att jag sover mycket bättre, men jag vet inte. det känns dumt först på kvällen när man tar den på sig, men sen vaknar jag med den på och känner mig utvilad. tror den funkar bra faktiskt. speciellt när man sover på dagen som jag gör ibland.



nå, vad tycks om den?


jag har en vanlig svart i siden också, så man får använda dem vid olika tillfällen. sover jag borta så har jag den svarta med mig. något som ni inte ser på den här bilden är att denna sovmasken med hello kitty är svart på baksidan så det blir helt beckmörkt med den på!



Jennie

naw vilken gullig =) Har testat med mask 1 natt men jag kunde inte somna när något låg för ögonen :(

2010-05-19 @ 13:03:29
Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

maddie

åh vilken söt!! vart har du köpt den? jag sover alltid med sovmask för annars vaknar jag så fort det blir ljust, jag sover ju med ögonen halvt öppna haha :P

2010-05-20 @ 11:09:40
Bloggadress: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0