super-effektiv dag!

idag har jag verkligen hunnit med hur mycket som helst, kommer inte ihåg sist jag hann med såhääär mycket på samma dag.

dagen började med stallbesök. red en runda i ridhuset och fixade allmänt i stallet. supermysigt. är så himla glad att jag börjat med hästarna igen.
efter att jag var klar där så var det banken som stod på schemat, av någon anledning så funkade inte min kod till telebanken så fick ordnat det.
därefter bar det av till friskis & svettis, och där skaffade jag träningskort och tränade även i lite mer än en timme. superhärligt. att jag inte har börjat med det tidigare, det var verkligen upplyftande och man kände verkligen sig avslappnad och allt var kanon efteråt. det känns fortfarande, hade nästan glömt hur jävla kul det är!

egentligen så var det meningen att jag skulle köra hem till jessica och fika idag, men pga. massa omständigheter så hanns inte det med så det blir imorgon istället. var ju tvungen att vara hemma och fixa ordning mat till paul när han kom hem från jobbet och sen kom malin också!
vi har planerat inför midsommar, kommer att bli hur grymt som helst. nästan så man längtar dit lite redan...

hann även med en snabbis på maxi och så träffade jag emilia på burger king, efter träningen!

det blev ugnsstekt falukorv och potatismos till middag, vilket var pauls lycka!!!



i planeringen blev det även fika på fruktsallad för mig och malin. mumsigt värre! visade även lite kläder som jag fått hem, ska visa för er också. senare...

med andra ord har detta varit en riktigt bra dag, nästan så paul blev lite orolig innan och undrade när jag skulle sova. haha. sött att han bryr sig! men det blev minsann inte många timmars sömn, fyra kanske, MAX!!!

vad har ni gjort idag???


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0