vårtecken ?

inatt var det sjukt varmt att jobba. temperaturen gick inte under 13 plusgrader en gång. sjukt jävla härligt. jackan kunde man inte ha på sig. det kändes verkligen att våren är här och sommaren är på väg.

folk hade planterade blommor i utekrukor överallt. hur fint är inte det?



nu har jag precis gått upp, ska ta något att äta och sen bege mig till jobbet. hatar verkligen att jobba torsdagar, för sen ska man vara ledig hela helgen och tiden går så otroligt långsamt hela arbetspasset. dötrist. men det har bara med det att göra, inte själva jobbet för det är samma som vanligt.

den här helgen ser jag dessutom fram emot mer än jag brukar göra när det ska bli helg. är så himla nyfiken på vad just den här helgen har att erbjuda. varför tänker jag inte berätta! ;)
inte än i alla fall...

har massa paket och brev som behöver frimärken så jag har lite att göra innan jobb så måste verkligen köra nu, måste hinna äta också ju!

hoppas ni får en fin dag!

kram


Anna

Det är så härligt med alla blommor, nu känner man att sommaren närmar sig med stormsteg! :)



Taack! :)



Vad ska du hitta på i helgen då?

2010-05-20 @ 20:17:02
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

maddie

Hoppas du får en underbar helg då :)

2010-05-21 @ 11:31:02
Bloggadress: http://princessmaddie.blogg.se/

Emilia

Jag hoppas ni får en mysig helg ihop. Nu är det dax för mig att ta det sista här hemma innan det är dax för jobbet.. Kraaam på dig min vän <3

2010-05-21 @ 11:36:57
Bloggadress: http://nomorehope.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0