4 dagars "osocialhet"

haha. visste inte vad jag skulle använda för ord, vet inte om detta ordet ens finns men ni fattar säkert vad jag menar. ska jobba nu 4 nätter på rad. kommer typ dö känns det som. menmen. först hela helgen och sen när den typ äntligen är slut ska man jobba en natt till. ajaa. det går säkert bra, men det känns som skit just nu.

och vad jag menar med det knasiga ordet i rubriken så brukar jag ju inte vara speciellt social med någon, inte ens bloggen när jag jobbar så många dagar på rad. så ni får väl hålla ut. kanske jag ändrar på det denna gång, vem vet?!? kanske...

på vägen till jobb tog jag en snabbfika med paul på hans jobb, myspys!

idag är det kalas hos min äldsta kusin eftersom han fyller 21 år idag. GRATTIS!!!
tyvärr så kan jag inte vara med, vilket jag mer än nåt annat just nu hade velat vara. men inte så lätt med mitt jobb, näst intill aldrig någon som vill ställa upp och byta pass. som tur är så kan jag träffa min familj och släkt hos mormor den 30e istället, då jag för en gångs skull lyckats byta med en kollega.

så otroligt sorgligt att båda gångerna vi skulle träffas så jobbade jag, men sånt är livet...

 

nu blir det häntextra en stund, sen ska jag ut i kylan!

 

ciao!



marie

IIHHH nu åker ni snart! Funderar på att lägga mig i en hyvlare å dela på mig så att jag kan åka med :D Hahaha!! Skulle detta vara möjligt?



Va heter det.. Nyår? ska vi fira det ihop? Vad tror fröken? Det hade varit kul :D Usch vad jag saknar dig! helt sjukt! Nu får du faktiskt börja uppdatera om thailand! För nu åker du snart. Jag vill ju veta eran planering, vilka hotell allt! hahahaha!! Jag tänkte ju börja blogga om vilka hotell vi ska vara på men det är väldigt tidigt men ändå?! Jag längtar som en gris!! :D



Saknar dig!

2010-10-17 @ 11:04:01
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0