apropå det här med ullared...

funderade på det här med ullared,
resonerade även med min söta pp om saken.

varje gång man ska dit så skriver man värsta listan (inte alltid men oftast) på vad man behöver handla och leta efter. sen åker man dit och nästan alltid så är det något på den här listan som man inte har med sig hem. men precis ALLTID är det en hel massa saker i påsarna som inte alls stod med på listan.

därför så har vi ett litet projekt nu. våra listor på vad vi ska titta efter imorgon ligger uppe på bloggen. (min ligger här på min blogg och hennes ligger på hennes, logiskt) sen imorgon när vi kommer hem ska vi lägga upp ännu en lista, men som istället talar om vad vi faktiskt hade med oss hem.

därefter ska vi jämföra listorna. snacka om trevligt projekt, och egentligen totalt onödigt!


marie

Hör med dem :) Så märker vi hur det blir sen :) När vi börjar närma oss planeringsstadiet så att säga ;)



Det är sjuukt mycket bättre där nere, men det som vi har här hemma funkar det också :) Luktar kanske inte jättegott där nere, men man vänjer sig rätt fort. Jag tror tillochmed att jag tyckte att den luktade gott tillslut! :) haha!!



Justdeja!! Jaa men då kanske det är dumt att vi ska fika kanske bättre att bara snicksnacka lite fort :) Ska kommentera dina andra inlägg nu :) Sen ska jag nog hoppa in i duschen å bli ren.. renare iaf! :)



LOVE

2010-10-26 @ 19:13:02
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

marie

Det kanske kan verka onödigt för en del, men för andra kanske detta är superviktigt? Jag hör nog till den senare kategorin iaf, att det är superviktigt!



Tänk egentligen hur mycket onödigt tjaffs som man faktiskt köper bara för att? Varför köper man det egentligen?.. behöver man det? Eller är det bara billigt? Eller kan det vara bra att ha? ... Finns det någon "okej" anledning?...



Jag ser inte detta alls som något onödigt, helt tvärtom! Detta kan vara nyttigt! ;)

2010-10-26 @ 19:24:27
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0