Bästaste Rebecka!

imorgon kommer min kära vän rebecka hit och färgar mitt hår, eller snarare slingar det. det måste göras innan vi åker till thailand och imorgon är det tid till det. så det blir myskväll, kanske ser en film sen eller nåt. ser sååå mkt fram emot det.

kom dessutom på att jag inte visat bilderna från vår senaste utekväll, som var superkul. det var ett tag sen, men bättre sent än aldrig, eller hur?!













som ni ser så var det en riktigt härlig kväll, som alltig med underbaraste rebecka!



marie

Jag vet inte, vi börjar tveka på att göra det där.. ahha! Vi vill ju faktiskt ha med våra nära å kära när det väl händer :D Så det blir antagligen hemma sen istället nästa år :D haha!! På sommaren. Kan man vela mer?



Klänningen har jag redan, eftersom att tanken var att det skulle skett när vi åker så den finns här hemma. Vit och fin :D Har du inte sett den? Det enda som ska göras på den är att det ska på lite strass stenar över bysten sen är den klar :D Blir perfekt!



Haha så nu menar du att jag ska hitta på ytterligare ett nytt ämne? Äre så? :P Vafaaaan!! men okej..

Vilka bloggar följer du? Motivera.



Enklare än så kan det knappast bli! :P



Japp en månad ska vi vara borta :D Hur härligt som helst! Å budgeten går ihop den också så det skulle inte kunna bli bättre nu! :) Bara att man vinner en miljon å kan sticka på nästa resa inom en snar framtid igen. Börja planera på nästa resa när man är i thailand :D det hade varit något!



Jisses vilken hoppig kommentar detta blecv, men du fattar säkert vad allt handlar om ändå :D Förresten så på solhem gick det sådär. Började gråta :( Snackade om carl (min psykolog) å det liksom bara brast för mig. Är trött på att inte få hjälpen som man behöver utan istället bara få "å vad kan du göra åt det?" tillbaka?! Ifall jag visste hade jag gjort det för längesen!!! :/



Hoppas att du hittar en kamera, annars kan du ju chansa på att du hittar något bra där nere å köpa där?.. Snacka om att utmana ödet å ta risker ;) Massa pussar!

2010-10-13 @ 14:42:56
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

maddie

åh skall du åka till thailand? avis!!

2010-10-13 @ 21:10:15
Bloggadress: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0