ego-dag :)

känns som jag har haft flera såna den senaste tiden och det känns sjukt bra, jag behöver det verkligen. idag var det meningen att jag skulle till stallet (som vanligt när jag är ledig) men det blir antagligen inte så, tar nog ledigt från stallet idag. mår inte hundra bra, känner mig helt trött och dåsig och vill bara ligga ner och ta det lugnt. dock ska jag snart ta en titt i kyl och frys vad det blir till middag, sen lär jag vara tvungen att köra till ica och handla, för jag lär säkert sakna nåt som behövs till middagen.

dessutom så måste jag in till onoff också och titta på kamera. paul ska köpa en till mig! :)
det är inte fullt så bra som det låter dock. han har tagit på sig massa jobb och sånt och kommer knappt vara hemma nånting nu fram tills vi ska åka, så jag kommer att få sköta precis ALLT hushållsarbete här hemma och han kommer inte att hjälpa till ett skvatt. och det är en bra deal tycker jag, att jag sköter allt utan gnäll och ser till så han har mat att äta osv, och så får jag en kamera! :)

just nu sitter jag och ser ett avsnitt av OC, måste bli klar med fjärde säsongen nån gång. hehe. I just love it. funderar även på om jag ska pallra mig iväg till stallet eller inte. jag vill, men vet inte om jag har krafter till det.

menmen. den som lever får se...


Becca

sv: En engångsundervattenskamera får nog inte lika bra bilder, men om man inte kommer att använda den funktionen fler gånger så är det inte lönt att köpa en som man kan ha under vatten. Men jag tycker det är toppen!

2010-10-14 @ 08:28:47
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0