fyndat på Nelly-rean

to die for! ;)

hittade på nelly-rean en riktigt snygg långärmad tröja som jag faktiskt klickade hem på studs. perfekt att ha med till thailand och värma sig med om det skulle bli lite kyligt, man kan ju inte ha med sig värsta jackan eller så. men en tunn långärmad tröja bör man ju ändå ha med sig tycker jag! man vet ju aldrig, det är ju lite regnsäsong dessutom.



urläcker, eller hur?!



marie

Kanon fin! Men jag tror inte att du kommer behöva använda den :P Det är varmt även ifall det regnar men det är bra att vara förberedd! :)



Så härligt! Va heter det, jag har tänkt lite.. Ni kan ju åka ner i februari sen igen? :D haha!! MYSS!! Skämt å sido, men det hade varit kul :)



Förstår precis vad du menar, det gjorde ju jag också, jag bloggade oftast innan vi gick ut på kvällen eller innan vi skulle sova. Men oftast innan vi gick ut för det hade en tendens till att bli lite lagom mycket alkohol å sen hemgång :P haha!!



Å så va det detta tjat om väskorna hit å dit.. Haha!! Alltså ifall ni köper en väska där nere kommer ni ju få betala övervikt på det när ni åker hem? Jag röstar fortfarande på en sån annan väska.. Haha!! Men packar ni inte med er så mycket så blir det väl inga problem. Det enda jag vet är att vi tok fyllde verkligen våra väskor å handbagagen å handväskorna.. haha!! Så många väskor som möjligt! Å när vi åkte hade vi kanske fyllt våra väskor 1/3.. För att det skulle bli shopping det visste vi, men OJ vad mycket det blev! haha!!



Kan verkligen rekommendera yogamattan faktiskt! Riktigt bra när man spelar wii :D Att man inte investerat i en tidigare? Ska också dit på onsdag, Micke hänger med då också :D Så det blir lite mysigt! Ska kolla på en massa saker :D HAha jag ska bli ett ullaredsfan! ;)



Chrille berättade förresten för mig idag att mitt användade utav alcogelen är farligt. Va någon brandman på tv som han sett som visade att det är farligt att det börjar brinna så lätt... SÅ jag får nog se över min konsumtion :P



Härligt att jag fick något att läsa såhär på kvällskvisten. Väntar på att Micke ska komma så ska vi glo fotbollen å äta kvällsmat :)



Love you!

2010-10-25 @ 19:20:19
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0