kungarna av tylösand ?

va fan är det för något?

människorna som är med där, dem kan fan inte förstå att dem gör bort sig själva. det är helt sjukt. det går inte till så, inte i dem kretsarna som jag umgås i iaf. hur fan kan man ha kul när man beter sig på det sättet? alla är ju precis likadana också.

att dricka på det sättet, det är inte normalt. det kan verkligen inte vara så att precis alla unga människor beter sig så när det är fest, i så fall har jag inte levt på den här jorden hittills i mitt liv, för i den världen jag lever i går det verkligen inte till så.

USCH, säger jag bara!



vad tycker ni om programmet? följer ni det?

är det verkligen bara jag som påstår att det inte går till så i den vanliga världen?



Becca

såg första avsnittet, och det var inget för mig. blir bara förbannad. silket jävla skitprogram!

2010-10-21 @ 09:03:36
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0