ny kamera inför resan!

som jag har berättat så var jag tvungen att köpa en ny kamera inför vår resa, den andra tog rätt dåliga bilder. paul köpte då en kamera till mig som jag är sjuuukt nöjd med, har bara inte haft ork eller tid att installera programmet i datorn så jag har inte kunnat lägga in några bilder jag har tagit med den. men det kommer. var så säkra!
på onsdag så lovar jag...
(då har jag nämligen massor av annat skoj att visa också!)

men jag tänkte visa vad det är för kamera jag har köpt iaf!


Samsung ST60

 

det blev även en snygg kameraväska till som passar som handen i handsken till kameran. och den lyckades jag dessutom få nästan halva priset i rabatt! ;)

 



färgerna gör faktiskt bilderna enorm orättvisa för det är precis samma lila på kameran och på väskan, men här ser det tokfult ut att blanda dem två färgerna!
och jag kan lova att ni kommer att få se massor med fina bilder från semestern som jag tagit med min nya älskling!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0