ny resväska inhandlad!

när jag var i ullared för ca 2 månader sen med mormor så köpte jag en stor resväska som jag tänkte ha nu till thailand, men det är lite ändrade planer på det. vi har upptäckt att vi bara har den som är praktisk att ha med, så vi har fått köpa en till stor så vi har vars en. eller rättare sagt så har paul fått köpa en eftersom jag redan har en. men jag hittade en ursnygg som jag gillar jättemycket, så vi sa att han köper den till mig och så får han ha min som jag redan hade där hemma.

så jag har varit och köpt resväskan som jag ska ha idag, supersnygg är den och jag är hur nöjd som helst. tänkte visa en bild på den.



sen blev det även inhandlat varsin väska som vi ska ha som handbagage, som man också kan fästa uppe på resväskan när man rullar den. supersnyggt och stilfullt tycker jag att det ser ut! den svarta passar även till min andra resväska som jag har hemma, så vi kommer bli så himla stiliga såå när vi går runt med våra väskor!




Jennie

Enda nackdelen med din nya reväska är att den är rätt mjuk! Så var noga med iaf på hemresan om det är något ömtåligt som skall tas med hem, linda in det i handdukar eller något liknande. Jimmy hade också en mjuk väska när han var i väg och det är inget att rekommendera. Väskorna behandlas inte varsamt! Bara så att du tänker på det!!! kramen

2010-10-26 @ 09:31:11
Bloggadress: http://jennieskrypin.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0