längtar längtar och längtar ännu mer...

jag är så grymt rastlös, mina föräldrar kommer på besök sen i eftermiddag och jag vet absolut inte vad jag ska göra tills dess. det känns som en evighet tills dem kommer fast det inte är så länge egentligen, typ tre timmar bara. och jag ska hinna klä på mig, laga mat, duka och fixa i köket.
det är ju inte varje dag man har föräldrarna på middag, för några år sen trodde jag aldrig att jag skulle längta efter det så mycket som jag faktiskt gör nu!

det är inte bara att jag ska bjuda dem på middag som är grejen, utan mamma och pappa ska följa med mig till stallet när jag ska rida. det är verkligen höjdpunkten, jag har längtat efter den här dagen i mer än en vecka nu, ända sen vi bestämde det.

hur kan man längta efter nåt så simpelt såå himla innerligt?

jag har inget svar, men jag längtar. oooh, jag längtar fruktansvärt mycket.

nu ska jag se ett avsnitt till av OC, sen ska jag gå upp!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0