new babies :)

jag har inte bloggat särskilt mycket den senaste tiden, inspirationen är som bortblåst och jag har helt enkelt massa annat att göra som inte innefattar att sitta timmar framför datorn och uppdatera bloggen. jag har skaffat mig ett liv!

jag mår mycket bättre än jag gjort på länge, men det är andra anledningar till det också som jag absolut inte kan ta upp här. men allt känns utmärkt för tillfället.

en sak kan jag dock berätta om mitt liv, jag har skaffat mig nya älsklingar i form av dessa:



är dom inte underbara?

längtar lite efter att dem ska få värma mina fötter i vinter!



Cissi

Hallu, hoppas allt är bra. Du fick en Award av mig :D

Kika in

kraam

2010-09-07 @ 19:39:55
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

Anonym

japp med killen, i kvidinge är det :)

2010-09-07 @ 20:13:15

Sophie

haha vad söta!

2010-09-07 @ 21:38:21
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0