skånefruar ???

hmm, varför ska man nu komma på enmassa program om fruar helt plötsligt bara för att svenska hollywoodfruar blev en sån succé. kan man inte bara hålla det där då?
måste man fortsätta spinna på den idén då bara för att förstöra den?

nej gud, skånefruar är något jag absolut inte kommer att följa, jag har sett första programmet och det imponerade verkligen inte mig, möjligtvis på ett sätt som talar om för mig att det inte alls är imponerande att vara skåning.

bara det att en av dem haft körkort i 30 år utan att någonsin ha tankat, va fan e de?!?!
att man ens talar om det. nej gud, att blotta sig på det sättet i TV, det är helt sjukt. dem förstår säkert inte det själv, men det är korkat och idiotiskt hela programmet.



vad tycker ni om det?



Becca

sv: Denna resan är mycket dyrare än Thailand. Få se om den är värd allt!

2010-09-09 @ 20:00:47
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0