tvättkväll och idolmys

när jag kom hem från stallet innan var det bara att gå in och byta om, sortera tvätten och sen bege sig ner till tvättstugan och ladda maskinerna. paul låg och sov på soffan men jag fick sparkat upp honom så han kunde hjälpa till.
vi begav oss sen till hemköp där vi köpte snus och chips, sen hämtade vi mat i form av sallad till mig och kebabtallrik till paul. gott var det. och nu sitter vi och ser idol, ska springa ner och hänga upp tvätten och ladda fler maskiner när det är slut och så kommer vår kväll att se ut. fredagsmys!

och duschen kallar verkligen på mig nu. längtar tills jag ska kunna hoppa in där.

ska berätta i ett annat inlägg sen hur det gick att rida idag, har bild också att visa. wait and see...


Linda

Är salladen svår tuggad?? Du skulle ha ringt för två timmar sedan. Kram.

2010-09-10 @ 21:40:38

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0