vill man vara fin...

nu har jag precis ätit lite lunch hemma hos mamma och pappa och inatt väntar jobb. men innan det ska jag till en frisör i lund och göra mig lite fin. har sett fram emot detta länge.
jag är oerhört dålig på det här med att plocka mina ögonbryn, för det första så tycker jag att det gör fruktansvärt ont så jag drar verkligen mig för att utsätta mig för den smärtan, och för det andra så blir det inte bra när jag gör det själv så jag brukar helt enkelt strunta i det och bara fixa till dem med rakblad när jag ska ut eller nåt.
men nu idag innan jobbet har jag faktiskt en tid hos en frisör som ska hjälpa mig både att plocka dem och att färga dem lite mörkare. gud va härligt det ska bli, smärtsamt men härligt när det är klart.

helgen som kommer blir hektisk men ack så underbar!

Fredag
- shoppingdag med rebecka
- myskväll med middag och bio med paul

Lördag
- dressyrtävling med matilda
- erotikmässa och utgång med världen bästa kompisgäng

Söndag
- dressyrtävling med matilda
- dömning i skälderviken
- tvätta

som ni ser så är helgen verkligen utstakad och jag ser fram emot det hur mycket som helst. vill bara att denna jobbenatten ska gå otroligt fort så det får bli helg nån gång. inte mycket sömn imorgon på dagen, men det är det värt. ska ju träffa rebecka i hbg vid lunchtid och ha en sjuuuukt mysig tjejdag med henne!

nej nu ska jag packa ihop mina saker och bege mig mot frisören.

ciao!


Jennie

Lycka till i helgen!!! Välkommen tillbaka till bloggen, saknar dina inlägg! Måste ju fylla mina dagar med något! kramar

2010-09-23 @ 15:42:27
Bloggadress: http://jennieskrypin.blogg.se/

Linda

Helgen fullspäckad och sen kommer jag och barnen på måndag. Ha en toppen helg!!! Kram Linda

2010-09-23 @ 21:24:13

marie

Kooom igen nu pp!! Uppdatera lite, vill ju veta vad som händer i ditt liv! Haha!! Hur gör vi om 2 veckor? Skulle vi ses? Eller vad händer? Planering??? haha!!



Usch, nu åker ni snart! Tror du att jag är avis eller? Som faaaan! Måste berätta vad som hänt det senaste för dig.. Blir så irriterad! Saknar dig å dina inlägg!! PUss

2010-09-27 @ 11:24:23
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Cissi

Sv: Ja de tyckte jag faktiskt men inte blueberryn den smakade mes mjöl, haha

2010-09-30 @ 19:38:27
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0