bästa bästa! som jag har längtat

det har varit lite kärvt med ekonomin det senaste och jag har haft många utgifter som jag inte annars har. så shoppingen har lyst med sin frånvaro, har inte alls kunnat köpa nånting, knappt. det har gjort ont, men det har varit nödvändigt. och denna månaden fick jag en bra lön, och tänkte att jag måste kunna unna mig något litet, och i måndags gjorde jag det. :)

jag var på väla med tjejerna, supermysigt var det. litegrann fick följa med mig hem, inte värsta shoppingen men jag är supernöjd med mina fynd! REA dessutom, på det mesta.

handväska & nagellack från H&M

gul och svart t-shirt från Gina Tricot

hälgrepp till mina ballerinaskor som jag ännu inte gått in från Din Sko


och nu marie, hjärtat, kommer mina skor!

high heels från Din Sko


jag tyckte verkligen det var hur kul som helst att hitta nåt när jag var iväg med tjejerna, hade inte alls planerat att shoppa utan bara mysa, men jag är supernöjd med mina fynd, och allt var på rea utom väskan men där hade jag kupong från H&M-club så det räknas ändå som rea tycker jag, det blev supermkt billigare än det hade blivit annars iaf!


Becca

Väskan har jag själv sneglat på ett tag, den e så fiiiiin!

2011-04-27 @ 20:43:59
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0