beslut som ska tas...

jag har tagit ett beslut som är otroligt jobbigt men jag vet att det måste tas - jag ska sälja min bil. och jag har hittat en som ska bli ersättare, ska eventuellt iväg och kolla på den. nu i början av veckan om jag har tur, tisdag har vi snackat om. men vi får se hur det blir.
ni får såklart veta allt så fort det sker, eller har skett rättare sagt.

fan va tråkigt jag har inatt. det händer inte alltför mycket och tiden bara kryper fram. det var längesen som tiden gick såhär långsamt. det känns som jag varit på jobb i flera dygn men har bara varit här i tio timmar. suck. lite mindre än 2 timmar tills jag slutar.

what to do? what to do?


Becca

sv: Aha. Ni tänker i dem banorna redan - vad roligt! Synd att du inte kan behålla bilen bara =/

2011-04-10 @ 22:06:46
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0