dagens äventyr!

under söndagen blev det inte så mycket sömn som jag skulle behövt. bara ca 3 timmar, sen var det dags att gå upp för smink och plattång, sen åkte jag med pappa och lillebror till röstånga på frukostkalas för kusin johan. sjukt trevligt. ett riktigt bra alternativ till dem där eftermiddagskaffekalasen och kvällsfestkalasen.

sen när jag kom hem igen hade jag hela huset för mig själv hela eftermiddagen och det var perfekt för sömn några timmar till, blev bara 2 dock. sen började deras hemtelefon att ringa som en tok. (mammas och pappas) jag svarade inte men den ringde gång på gång och det var nog samma person, det slår jag vad om. och jag lyckades somna om två gånger, men då ringde det igen. åååååh.

detta innebär att jag är sjukt trött nu, kan knappt hålla ögonen öppna, det är därför jag skriver det här inlägget. för egentligen är det väl ingen som bryr sig vad jag har gjort och så när det ändå inte är nåt särskilt intressant.



träffade även barnen och linda en stund innan jag körde till jobbet.

sen tänkte jag köpa nåt att äta här i örtofta på pizzerian, typ en kycklingsallad eller så. men när jag kommer dit så tar dem inte kort och det finns inte nån uttagsautomat i byn. hur sena är dom egentligen? det är 2011, vilket årtionde lever dem på?
ja, det kan man undra.
men det resulterade i alla fall i att jag inte hade någon mat med mig utan fick dricka två smoothies från naturdiet och nu är jag ashungrig. vet inte hur jag ska klara mig till kl 6, det är mer än två timmar dit. sen ska jag köra nånstans också för att få nåt att äta. huvudvärken är sprängande och jag kan knappt hålla mig vaken. inte alls kul.

vädret idag har i alla fall varit strålande och jag körde nercabbat till jobbet och det var hur underbart som helst, och fan vad jag njöt. snart har jag ju inte den bilen längre. den ska piffas upp och säljas, ska lägga ut annons nu i veckan var det tänkt.
på tisdag ska jag även iväg och titta på en annan bil, bestämde det med bilfirman idag. kanske dem kan ta min peugeot som inbytes? hmm, vi får se vad dem är villiga att ge för den helt enkelt.

nej nu känner jag att jag bara skriver för skrivandets skull, skittråkigt inlägg är det. stackars er som sitter och läser det alltså. inte meningen att tråka ut er. men jag har inget annat att göra just nu...

ciao!


Anonym

Hej Sandra!

Hur mycket drar din bil per mil? :)

2011-04-25 @ 12:04:34

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0