in-smsad till jobb

just nu sitter jag på jobb fast jag skulle varit ledig.
fick sms från jobb precis när jag lagt mig och jag och paul låg och pratade, och jag tänkte "pengarna hade ju faktiskt suttit fint" så jag packade ihop lite saker jag behöver och körde.

under dagen idag har jag städat lägenheten väldigt noga, rollat gardinerna så dem är fria från katthår, dammsugat sängen och soffan och bytt lakan och dammtorkat nästan överallt. köket är skurat så det är skinande rent. är faktiskt supernöjd med min insats.

imorgon har jag bara kvar att dammsuga och torka golven och paul ska städa toaletten. kommer bli skönt att äntligen få ordning och rent överallt. passar fint nu när jag är långledig! :)
fast jag sitter ju här nu. hehe. ;)

imorgonbitti ska jag ta ut hästarna, men eftersom jag jobbar blir det svårt. hinner inte sova innan. så har faktiskt ridkläderna med mig hit, så ska köra direkt till stallet och rida innan det är dags för utsläpp av alla hästarna. skönt att ta en ridtur sådär tidigt på morgonen!

hur har eran dag sett ut?



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0