mysdag med gulliga ungar

förra måndagen kom världens gulligaste ungar hem till oss och sov hos oss - amanda och ludvig. dem hade studiedag på tisdagen och det innebar då en heldag med bus och mys tillsammans med mig!

på måndagskvällen blev det pizza och sen filmmys i soffan.
dem var hur underbara som helst på morgonen sen och lät mig sova tills jag vaknade men satt ändå kvar i sängen och väntade. naaaaw. (paul fick sova på soffan, så låg jag och barnen i vår säng)

frukost väntade och dem var hur duktiga som helst.
därefter var det pyssel i köket. vi gjorde egna tvålar och ljus. jättefina skapelser blev det.

när vi var klara med det åkte vi till affären för att köpa nya strumpor eftersom dem glömt rena hemma och man kan ju inte gå på museum med smutsiga strumpor. ;)
för det var precis vad vi skulle hitta på sen - järnvägsmuseét i ängelholm. riktigt intressant och barnen älskade det. vi åkte bl.a. en simulator där man fick känna på att åka olika sorters tåg och dessutom x2000 i riktigt snabb hastighet som inte ens är tillåten i sverige.


därefter blev det middag på mcdonalds. sen var det bara mys som gällde fram tills att deras pappa kom och hämtade dem.
riktigt härligt var det att ha dem hos mig!

och nu ska jag snart köra hem till dem med frukostbullar och ha mysfrukost! :)


Linda

Tack Sandra för att du passade barnen. Nu tjatar dom när dom ska få åka till er nästa gång. Tack än en gång!!!!! Kram

2011-04-07 @ 18:58:09

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0