sommar 2011

det känns verkligen i luften att våren är här och sommaren påväg. idag har jag kört med cabben nere och låtit vinden vina i håret och det har varit helt underbart.

jag har suttit och funderat på den kommande sommaren. har riktigt många planer, en del saker är redan bestämda och dem tänkte jag dela med mig av.

-  liseberg 7 maj
-  arvingarna på sundspärlan
27 maj
-  ekebofestivalen
7-9 juli
-  ullared & vallarnas friluftsteater 24 juli
-  joddla med siv på helsingborgsfestivalen
30 juli

det var datumar som vi har bestämt nåt och jag ser fram emot allihop precis lika mycket. en del saker som vi antagligen också ska hitta på men inte bestämt något datum till är:

-  tältsemester
-  tysklandsresa (alkoholshopping)
-  borås-besök ;)

sen blir det säkert nåt mer men tycker man ska ta sommaren och semestern lite som den kommer också, man vet ju inte om det kommer upp nåt på vägen, då kan man inte ha allt spikat. men jag ser fram emot den här sommaren mycket mer än jag gjort många andra somrar faktiskt.
det enda negativa är ju att jag inte kommer att ha min fina cabbe, men det kommer minsann positivt ur det beslutet också. i framtiden...




Sandra

Vilken färggladd och rolig blogg :D

2011-04-24 @ 11:46:45
Bloggadress: http://sandriey.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0