tips på present till paul

jag har nåt litet kvar att köpa till paul i födelsedagspresent men kan inte alls komma på vad jag ska köpa. det ska inte va nåt stort, mest nåt litet symboliskt.
det står helt stilla i mitt huvud och jag kan inte komma på nåt överhuvudtaget...

är det möjligtvis någon som kan komma med förslag?



marie

En tatuering? :D Presentkort på en utav körlektionerna kanske? Eller kanske betala hela körgrejen? Gör ett album annars med en kort i? Eller typ.. Gör ett snyggt paket så lägger du ner saker som har betydelse för er där i :) Njee jag vet inte, men jag VET att du kommer komma på något ;) Så det är inte hela världen egentligen :P



LOVE U

2011-04-28 @ 08:03:42
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Anonym

Jag läste de nu också. Men de kan smittas via nålar och sånt också och vi tänkte tatuera oss där nere sen blev de bara 180 kr billigare sammanlagt så då kan jag lika bra ta twinrix :P

2011-04-28 @ 11:45:08

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0