2012 - ett fullspäckat BIOår

jag har varit inne och tittat lite på vad SF kommer att ha för premiärer på biograferna under 2012 och det känns som att vi har ett riktigt bra år att se fram emot. där var riktigt många filmer som föll mig i smaken. tänkte ge er ett urval med både bilder och premiärdatum!

6 januari

The darkest Hour



13 januari

Hamilton - I nationens intresse



27 januari

Anonymous



3 februari

En gång i Phuket



3 februari

Mästerkatten (från shrek)



10 februari

Young adult



24 februari

War horse



9 mars

Big miracle



16 mars

Hugo Cabret



16 mars

Kvarteret Skatan



4 april

American pie reunion



1 juni

Snow white and the huntsman



3 juli

The amazing spider-man



4 juli

Ice Age 4



3 augusti

Madagaskar 3



12 december

The Hobbit: En oväntad resa



Vilket år det kommer att bli, eller hur?!

Som sagt är detta långt ifrån alla filmer som kommer att ha premiär men dessa är dem som faller mig mest i smaken, och ärligt var det många fler än det varit de senaste åren. Det jag saknar är Harry Potter, som varit en del av i stort sett varje bio-år de senaste åren men där är äventyret helt slut tyvärr. Men saknaden finns där.

Kommer Ni att gå på bio mycket 2012?

Vad tycker Ni om kommande biofilmer?



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0