bored @ work

sitter på jobb just nu och bara väntar på att klockan ska bli dags att åka hem. är fullkomligt utmattad och min fot gör mer ont än nånsin. har haft ont i den nu i ca 2 veckor och det verkar inte bli bättre. kanske man ska uppsöka läkare för att se om det är något man ska göra något åt eller om det bara går över av sig själv. hmm. men var ska jag finna tiden till att göra det?

gosan är nog inte så glad på mig just nu. jag har varit borta mycket denna helgen, både sovit hos mina föräldrar och hos paul. hon behöver verkligen allt sällskap jag kan ge henne. har såå dåligt samvete. som tur är så klarar hon sig utmärkt ändå. men jag känner mig ändå kass som lämnar henne ensam sådär. :(

morgondagen blir inte så spännande. ska mest bara hem och sova och sen vakna och iväg till jobb. kanske man hinner påbörja storstädningen som sen ska äga rum på dagen på onsdag. men det får vi allt se. gosan kanske är kelsugen, så då väljer jag såklart det istället. ;)

nu ska jag kolla musikhjälpen innan jag drar hemåt mot nordligare breddgrader.

tjingeling


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0