Onödigt vetande om mig!

Ända sen... ja, jag vet inte egentligen. Sen så långt ja kan minnas har jag haft en alldeles speciell rädsla.

Precis varje gång jag sätter mig på en toalettstol och ska göra vad man nu brukar göra där. Så tänker jag tanken att något ska bita mig underifrån. Att det finns något läskigt där nere i rören i stolen som ska försvara sitt revir liksom och störs när jag sätter mig på toasitsen.

Precis varje gång hinner jag tänka såna tankar och varje gång får jag kalla kårar längs ryggraden.
Allra räddast blir jag när tanken på om det skulle vara en orm kommer.

Ibland är det andra djur som kommer i tankarna, men oftast är det en otroligt hemsk orm.

Vart kan denna rädsla komma ifrån?
Hjälp mig att förstå.



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0