ÖNSKELISTA - uppdaterad

tänkte skriva ner lite vad jag önskar mig i julklapp och födelsedagspresent.

många frågar, och oftast har man inga svar direkt. men här är lite jag knåpat på inatt!

UTAN INBÖRDES ORDNING!!!

1. Pyjamas från Gina Tricot (helst den röda, men den blå funkar också)



2. Äkta UGGs - Bailey Knapp Stövlar, svarta, stl. 38. finns här
!
*host host* Paul, titta här! * host host*



3. Pengar till TV



4. Svart väggklocka med lösa siffror (exakt som på bilden)



5. Hårvårdsprodukter från Schwarzkopf BC Repair Rescue. Shampoo, balsam & inpackning.
Finns just nu extrapris på Bellbox med alla dessa tre för 299:-




6. Nashi Argan Oil, finns på Bellbox



7. Presentkort på IKEA (man har lite att inhandla där till hemmet)



8. Vägglampa till sovrummet (finns på IKEA)


9. Parfym: Paris Hilton



10. Parfym: Marc Jacobs Oh Lola!




hoppas jag fick med allt, annars får jag komplettera den senare! :)


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0