rubrik ?

som ni har märkt har bloggen legat ganska jävligt nere den senaste tiden. jag har försökt få ner några rader åt er men inte kunnat. jag har haft hur mycket som helst att berätta och jag har verkligen velat dela med mig av allt som hänt, men när jag satt mig framför datorn har det bara varit tomt. eller för fullt? jag har inte haft energi till att ta tag i det och inspirationen har lyst med sin frånvaro. och då tycker jag inte att det är någon mening heller. man måste vänta tills man känner sig inspirerad. gör jag det nu? jaaaa, det är ju frågan. vi får väl se helt enkelt. det är tredje gången jag påbörjar detta inlägget nu.... men som sagt, det har hänt hur mycket som helst i mitt liv. jag drar det lite kort. - flyttat in tillsammans med gosan i min fina lägenhet, och vi trivs superB! - inflyttningsfesten var lyckad. - alla julklappar är inhandlade. - julfest med jobbet i helgen var hur underbart som helst. riktigt god mat. - mina föräldrar har både åkt och kommit hem ifrån thailand. - årets stora julbak har ägt rum i min lägenhet tillsammans med härliga vänner. jaaa, säkert har det hänt ännu mer än så men jag kan inte komma på det just nu, inte såhär på rak arm i alla fall. men jag tänkte inte heller berätta om allt som hänt i mitt liv under tiden jag inte bloggat utan jag får börja där jag är just nu helt enkelt om jag kommer klara av att fortsätta helt enkelt. det får vi se. kanske, kanske inte. long time no see....


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0