today is a good day!

idag kan jag verkligen inte klaga på nånting. det har verkligen varit en bra dag.

dagen började med att jag vaknade av att solens strålar kom in genom sovrumsfönstret. fast jag låg kvar under det varma täcket bara för att jag kunde och inte hade några andra åtaganden direkt. så jävla gött.

sen kom malin med vaniljhjärtan lagom tills jag svalt frukosten. så hade vi en mysig pratstund. :)

därefter vankades det storstädning i min lägenhet. inte en kvadratmillimeter eller vrå kom undan och nu doftar det helt underbart här hemma. bytte lakan och sånt igår. det är så obeskrivligt härligt när allt är spotless.
har dessutom städat lite i min garderob och fått ihop en hel kartong till med saker som ska skänkas bort till antingen Erikshjälpen eller Framtid. får se vilket som har öppet när jag får tummarna loss att verkligen köra iväg med sakerna.

nu på kvällen har jag sett pretty woman och ätit resterna från julmaten igår. mumsigt.

en gammal väl har även hört av sig ikväll. mycket trevligt. blev helt paff men glad. alltid skojjigt! :) och nu tänkte jag ta en dusch. sen blir det sängen, så jag hinner köra och handla imorgon innan mamma kommer vid halv elva snåret. brukar ju inte vara vaken vid den tiden om man säger så. hehe.
men vi ska baka bullar och skumtomtefudge imorgon. ska bli såå mysigt! :)

natti natti vänner!


men du som skriver elaka anonyma kommentarer kan DRA ÅT HELVETE!!!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0