tråkigt att vila :(

idag var jag hos läkaren för att kolla upp vad som är fel på min fot, har ju haft ont i
ca 2 ½ vecka nu och det känns inte som det gör över av sig själv som jag trott att det ska göra. och mycket riktigt.

jag har en inflammation i foten och har fått den lindad och har även fått tabletter utskrivna som ska dämpa/ta bort inflammationen och smärtan. doktorn ordinerade även vila. Blääää säger jag på de. i dont like.

och inget bra på TV är det ikväll heller.
och städa kan jag ju inte göra, jag skulle ju vila. åååååh. why me?!



Hasse B

Krya på dig Sandra och en God Jul och

ett Gott Nytt År med en frisk fot!

Kram

Hasse

2011-12-15 @ 19:10:01

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0