CRAVING nr 1

ååååh, föll pladask för dem här ridbyxorna.

hade det inte varit för vi ska till sälen hade jag kört raka vägen till hööks imorgon på vägen till jobbet och inhandlat ett par såna.

är dem inte ursnygga?



marie

Men älskade hjärtat! Så får du absolut inte tänka/känna att du belastar mig? Å skit? Skit är väl det minsta det är... Du får/ SKA säga allt till mig, jag vill det. Jag vill finnas där för dig oavsett vad det gäller.. Ifall det bara är att du har en servett mindre än vad som står på förpackningen så ska du säga det! Inte känna på något annat vis! :)



Förstår precis hur du menar, är själv inne i sådan period mer eller mindre. Tror att det handlar mycket om stress och att man inte får någon respons från "vederbörande" :P De är mer utav sorten "det löser sig".. Iaf så tror jag att det är så. Man stressar runt för att man vill att det ska bli perfekt, och sen går det åt pip svängen när man upptäcker att man kanske tagit på sig lite väl mycket på axlarna eftersom att det är mer som ska göras.. Tyvärr har jag inget supertips på hur man ska göra för att må bättre. Jag brukar iofs strunta i vissa saker, och göra saker som får mig att slappna av. Brukar krypa ihop i soffan med filt, varm kopp CHOKLAD, en kaka, datan, "fönstershoppa" på nätet, och varva med någon usel dokusåpa.. Sen struntar jag helt och hållet ifall jag missar att dammsuga, för smutsen finns kvar, men det kanske inte jag gör ifall jag fortsätter. Jag tillåter nog mig själv att tycka lite synd om mig :P haha!!



Groda blir perfekt! Jag vet inte vad jag menade, haha när det är panik inom alla områden, så det resulterar väl i en kommentar kan jag tänka mig :P



Vetu förresten vad som händer idag? Ska börja packa idag! Herregud, nu äre inte många dagar kvar och fort går dagarna också.. Kollade vädret innan, det har ju regnat hela tiden men nu äntligen ser det ut att spricka upp så vi kommer nog få förhoppningsvis helt okej väder!!! (peppar,peppar).,.... Njee men det har ju varit helt konstigt med vädret, regnperioden ska ju sluta i dec-jan... I februari och mars ska det ju vara strålande väder... Så lite oroväckande är det faktiskt men vi får hoppas på det bästa :D



Nu ska jag mumsa frukost, ägg&bacon macka med kall oboy serveras på sängen ;) UNDERBART! Ibland har man det riktigt bra, det tråkiga är väl bara att han sölar ner så jäkligt när han väl ska fixa frukost :P hahaha!!



LOVE

2011-01-31 @ 10:31:26
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0