förnyelse ?

det känns som att jag behöver förnyelse i mitt liv mer än att bara ändra om lite på hyllorna i köket faktiskt. jag vet inte riktigt men det bara snurrar i mitt huvud just nu av förhoppningar, besvikelser, oroligheter, roligheter, saker jag ser fram emot, saker jag älskar och massa annat skit.

emellanåt vet jag inte vad jag tycker och inte heller hur jag tänker. jag vet inte varför det är så men känner mig bara så otroligt förvirrad när det gäller mitt liv för tillfället.

nästa fråga man då bör ställa sig är ju, vad är det för förnyelse som krävs?
och det har jag inget svar på. jag trivs med precis allt i mitt liv, och ändå trivs jag inte med nåt känns det som. jag vet inte alls.

snacka om förvirring.


Becciboo

Jag känner också så ibland, so you're not alone!

2011-01-05 @ 06:29:49
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0