jobb på schemat.

puh, idag är det inte ledigt inte utan det står jobb på schemat. dock har jag enmassa ärenden att utföra på vägen dit så måste köra toktidigt. har precis varit i duschen och ska alldeles strax ge mig iväg. ska bara diska och klä på mig.

frukosten idag bestod av ½ mango, tre strimlor bacon, 1 kokt ägg och en liten bit ost.

jag tycker att jag börjar komma in i dieten riktigt bra, beställde en kokbok igår också, ska visa den när den koommer. hoppas att den kommer antingen imorgon eller på fredag så jag kan laga efter det i helgen!

nej nu måste jag klä på mig...


ingrid

tror det skulle passa bra :)

2011-01-12 @ 18:22:41
Bloggadress: http://dressyrmupparna.se

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0