matlagningskurs ?

pratade med en bekant innan som berättade att hon gått på matlagningskurs och haft underbart trevligt under flera år, som fritidsaktivitet sådär. låter hur kul och spännande som helst.

jag kände att hugg i hjärtat och magen av längtan. jag vill gå på en kurs där jag lär mig mer om matlagning och hur man lagar olika saker från grunden istället för att köra på halvfabrikat som det mestadels blir.

någon som har tips på var jag kan leta?



Josephine

läste din kommentar på dressyrmupparnas blogg.

tänkte bara att häst kostar ju ganska olika mycket beroende på var man bor och vad man har för häst.

så svårt att sätta en generell månadskostnad.

fast det kanske dom kan! :)

för mig kostar det iaf runt 3500:- i månaden.

men sen kommer det ju till mer när det är dags för hovis osv.

och shoppa kan man ju göra jämt! :)

2011-01-27 @ 19:41:03
Bloggadress: http://grovmalenpeppar.blogg.se/

Martina

Har du någon mail som man kan nå dig på?

2011-01-28 @ 11:50:15

Evelina

Fett cool kommentarruta... ;)

2011-01-28 @ 11:57:38
Bloggadress: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0