nu jävlar...

nu har jag precis bokat ett spinningpass till imorgon. ser riktigt fram emot att börja träna på allvar nu igen. har ingått viktklubb med mamma och pappa. nu ska dem få se, och nu ska alla andra få se.

jag mår sjukt dåligt av att leva såhär. jag klarar det inte längre. jag orkar inte längre. varför ska jag plåga och såra mig själv så som jag har gjort så himla länge nu? varför ska jag göra mig själv illa på detta sättet?

nej nu slår jag ner näven i bordet och tänker visa vart skåpet ska stå.

jag ska lära mig själv en läxa.



Anna

Det här kirrar du lätt, glöm inte att uppdatera oss så vi får se dina framsteg! :) Kramar

2011-01-09 @ 16:10:37
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0