ny morgon, nya tag...

den här morgonen börjar med precis samma frukost som igår, och jag älskar det!

snart kommer pernilla hit och vi ska bege oss till stallet. har anlitat henne som fotograf idag, ska till ridhuset och träna dressyr för en tränare och hon ska fotografera. :)

gud vad jag vill se dem bilderna nununu, men det är ju inte möjligt tyvärr.

igårkväll var jag hemma hos pernilla och såg mannen som kunde tala med hästar, och jävlar vilken film. har sett den innan men det var jättelängesen. men den är ju riktigt riktigt bra. ville bara storböla emallanåt, men det är ju sånt som man gör när man är helt ensam. hihi.

sen när jag kom hem från henne städade jag och gjorde iordning helt i lägenheten, storstädade toaletten och köket. städade pauls skåp där han förvarar sina verktygslådor så att dem kom in överhuvudtaget. ville inte ha dem överallt längre. sen tog jag bort det sista julpyntet i form av stjärnor och ljusstakar. nu är det bara ljusslingan på balkongräcket kvar och den får paul ta ikväll!

nej minsann. nu ska jag äta upp frukosten och sen klä mig för stallet. ciao!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0