planering - vecka 2

veckan som kommer är litegrann planerad redan nu. tänkte uppdatera er med vad jag kommer att hitta på kommande vecka, lite för min egen skull också. kan ju ha min blogg som lite kalender! ;)

Måndag

- stallet (rida)
- spinning 17.15
- lägga ut massa saker på blocket och tradera
- bygga ihop nya soffbordet
- köra till peugeot och kolla upp felet på min bil

Tisdag

- fortsätta med blocket och tradera
- stallet, dressyrträning 13.00
- träna på gymet

Onsdag

- jobba

Torsdag

- jobba

Fredag

- träna på gymet
- stallet (rida)

Lördag

- FEST hos oss!!!
- städa
- stallet (ta in hästarna och rida)

Söndag

- stallet (ta in hästarna och rida)
- ev. träna på gymet

vad sägs om den här veckan? jag blir själv lite deprimerad över att den är så pass planerad redan nu innan den ens har börjat. men jag känner på mig att det kommer att bli en kanonvecka.


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0