tradera är bra skit!

som jag berättat har jag lagt ut enmassa saker till försäljning nu den senaste veckan och jag har fått sålt nästan allt. bara alla böcker och mobiltelefonen kvar.

jag kan inte förstå det, men precis ALLA kläderna blev sålda utom en tunika, som jag själv tycker är ursnygg så förstår ärligt inte varför ingen budade på den. men den kommer jag nog att behålla. ;)
nu när jag ska gå ner massa kilo i vikt och få en snyggare kropp så kan jag ju ha den själv snart!

så jag rekommenderar varmt att använda den sidan. sjuuukt bra!

den närmsta tiden ska jag rensa ut ännu mer hade jag tänkt. jag behöver ju faktiskt inte alla kläder som jag har hemma. jag använder ju inte ens hälften. men det räckte med att ta den ena garderoben först, man får ju ta en i taget. ska gå på hylla för hylla i nästa garderob sen, och även lite i pauls garderob var det tänkt. han ville också bli av med lite för att få plats till nya saker! :)

hur gör NI för att bli av med saker ni inte längre behöver?


Becca

Jag säljer också, eller så ger jag bort det.

2011-01-18 @ 19:27:33
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0