återblick på barndomen

när jag var yngre älskade jag smaken av banan och choklad blandat, älskar det fortfarande men man hittar inte det på så många ställen.

men idag på netto hittade jag det bästa EVER...



marie

Jag ska bara duscha.. men jag kommer om en stund igen :) Hoppas att du är kvar då! Pusspuss

2011-03-22 @ 20:06:08
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

marie

hahaa bara för stunden, det lät ju upplyftande :P haha!!



Asså, men vaddå? kan man bara söka till programmet å hoppas på det bästa menar du? Vad skulle du bjuda på isf? Hade varit kul att bara köra med husmanskost, ingen som har gjort det ju! Eller typ.. Billys panpizza eller något :P Chocka gästerna totalt!! haha!! Eller säga att man ska bjuda på thaimat å så har man varit å köpt maten innan... Man kan ju faktiskt ha förberett maten ;) haha!!



den ser god ut iaf :) En annan femma hur den smakar...

2011-03-22 @ 20:08:58
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0