hårtips: bästa shampoot & balsamet

under många många år har jag haft jättesvårt att hitta ett shampoo och balsam som är riktigt bra för just mitt hår. det är ju så att bara för att ett märke är bra för en person så betyder det inte att samma märke är bra för en annan person. alla är helt olika och alla hår har olika behov.

jag har provat både dyra och billiga sorter men inte haft någon vidare framgång.

det jag haft problem med är att hitta ett balsam som är riktigt bra, och man vill ju gärna ha samma sort liksom. men nu har jag äntligen hittat det. och jag hoppas verkligen att det inte försvinner från marknaden för det är det bästa jag nånsin haft.

finns att köpa på ica maxi där hemma så det är hur bra som helst. hittade även det på ÖB häromdagen. det är inte alltför jättedyrt men ändå lite dyrare än dem här "vanliga". men det är värt vartenda öre, hade det varit dubbelt så dyrt mot vad det är hade jag köpt det ändå, så bra är det.

 

ska köpa deras hårinpackning också och se om den är lika bra, för i så fall kommer mitt hår bli hur snyggt som helst. :)



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0