i stormens grepp

idag när jag körde till jobbet kändes det precis som att bilen skulle blåsa av motorvägen, helt sjukt va mycket det blåser, och det är starka vindar dessutom. vetifan om inte hela jag blåser bort om jag går ut och går. haha.

igårkväll städade jag klart lägenheten och tvättade och fixade iordning precis allt. det var skinande rent och ordning överallt och de nytvättade kläderna låg ihopvikta i garderoberna när jag gick och la mig, är sjukt nöjd med min insats faktiskt. hann dessutom med att göra mackor till paul som han hade med sig till jobbet idag!

innan idag var mormor och siw hemma hos mig och åt lunch, det blev kasslerlåda med ris och till efterrätt en semla. mumsigt som bara den, ni kan bara ana gott folk!
kommer upp recept på maten sen.

just nu sitter jag på jobbet och är ashungrig, ska strax värma mat som blev över från i middags, sen kl 8 är det sveriges mästerkock - mitt favoritprogram. kanske ska hinna med halv åtta hos mig också, annars ser jag det på tv4play sen.

hur har eran dag sett ut?


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0