kudden kallar...

nu är mitt första 12-timmars arbetspass mellan 18 och 06 snart slut och det har känts riktigt riktigt bra. det var längesen jag slutade såhär sent på morgonkvisten, men det gör inget för jobbet i sig känns värt det.
som sagt, jag är riktigt nöjd med min tillvaro i arbetslivet just nu! :)

ska hem och sova i min gamla säng hos mamma och pappa, inte så långt att köra så det är enklast så. har ändå ingen att krama om jag kör hem och sover för paul sticker ju till jobbet.

imorgon ska jag försöka hinna laga middag till familjen.

nu måste jag packa ihop mitt liv här innan jag blir avlöst.

ciao!


Becca

sv: vi var ute ett bra tag och sen var det kallt ute också, så det är ett bra alternativ till en liten hund som tiny.

2011-03-07 @ 22:39:46
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0