ny datorväska

Im very happy right now!

har kollat runt på internet hela helgen efter en ny billig datorväska, men alla jag hittat som jag gillar kostar runt 4-500 kronor och det vill jag inte ge, har inte dem pengarna, men samtidigt måste jag ha en ny väska så jag kan ha med mig datorn till jobb och så, det funkar inte som den är nu - bär den i en ica-kasse.
inte hållbart, aiight?!

men jag är oerhört glad att jag hittade en för 200 kr.

och om ni trodde att jag skulle visa en bild för er har ni felfelfel. det gör jag inte förrän den kommer hem på posten. hihi!


Fredrika Källström

SV; haha, precis! och det håller jag med dig om, det blir nog bra med honom! :)



tack :D

2011-03-13 @ 21:00:59
Bloggadress: http://tavlingsduon.blogg.se/

Felicia

Eftersom ingrid ( dressyrmupparna ) aldrig svarar på frågor, så svarar jag åt dig då hon har skrivit det hur ofta som helst. Hon vet att hon är lång på claudia, men inte för lång och verkligen inte för stor. Hon ska börja leta häst nu och ska antagligen köpa i höst, så nu har du ett svar :)

2011-03-13 @ 22:24:54
Bloggadress: http://carrepip.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0