önskeoutfit till stallet

har suttit och kollat runt allmänt på internet och hittat värsta snygga outfiten. önskar jag kunde köpa detta. men det är totalt onödigt. men ack va snyggt...



marie

De va faktiskt snyggt! Vill du förresten veta en annan sak ang. ridkläder.. haha!!



När jag å mamma va nere på Ekohallen.. Så skulle hon testa ett par leggings.. Provhytten står vid ridkläderna och precis jämte skorna.. Ridskorna kanske ska understryckas!



Hursom, de var ett par snygga skor där så jag testade dem å herregud vad snygga dem va på! Tror faktiskt att det är något att satsa på! Men kan man ha ridskor som vanliga skor? De ser ut som vanliga skor, men ändå.. Tror du att man skulle kunna ha det? Va inte så fasligt dyra heller.. 399 om jag inte minns fel :) Haha!

2011-03-26 @ 08:23:03
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

matilda-blinga/styla din mobil på www.phonefashion.se

Kolla in www.phonefashion.se där kan du köpa designade mobilskal, färdiga modeller eller designa din egen!

2011-03-26 @ 14:14:52
Bloggadress: http://phonefashion.se

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0