sjuuukt trött...

det är helt otroligt, jag ser knappt något. det var bannemej längesen jag var såhär trött, hade kunnat somna sittandes i en helt vanlig stol som inte är det minsta bekväm, och jag kan säga att det varit nära några gånger. tur man har saker att sysselsätta sig med så man inte faller i sömn.

jag tog bort mina fina naglar nyss och filade mina egna och målade dem istället, det tog sin lilla stund och tid har jag ju inte ont om precis. hehe.

hela dagen har jag och paul varit runt hos massa myndigheter och försökt ordna upp lite saker. vill inte skriva vad här, men gud vilken dag.
jag kan ju konstatera en sak: myndigheter skulle ALDRIG erkänna att dem gjort fel!

och det är inget trevligt konstaterande utan skrämmande, i min värld.

 

nej nu återgår jag till huset fullt.

 

ciao



Jessica Farrar

Jo man kan låta hunden springa runt och ha skoj, men när hunden har sprungit runt och haft skoj i mer än 2 km och inte orkar gå längre så får den sitta i magväskan. Så är det, för att en chihuahua är inte som en katt.

2011-03-08 @ 08:45:49

Marie

Hallå hjärtat! :D Hur är allt? Bra hoppas jag!

Vad är det som har hänt med myndigheterna? Något allvarligt eller?



När kommer ni upp? Saknar dig å vill träffas NU NU NU NU!!! LOVE

p.s Min mobil är helt urfunktion så det är bara bloggen och mail som gäller.. Eller Mickes nummer :)

2011-03-09 @ 18:32:23
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Marie

Saaaandra, vart håller du hus? MIn mobil är helt kaputt så jag kan inte skicka sms eller nånting. Inte ens läsa sms :(



Saknar dig!

2011-03-11 @ 11:55:06
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0