urbra tv-program

precis alla snackar ju om detta solsidan och jag har inte alls fattat innan vad det är som är så himla bra med det, har bojkottat det helt enkelt. sen nu igårkväll, eller ikväll eller inatt eller vad jag nu ska kalla det, så sände dem ett program på TV4 som intresserade mig sjukt mycket.

jag gick därför in på tv4play för att se något mer och nu är jag fast. ska definitivt kolla på alla, har ju tid till det dessutom! men det är verkligen ett tips till er som inte sett det.

 

nu ska jag börja packa ihop här på jobb, det är ju snart dags för hemfärd mot kudde och täcke och en otroligt skön säng!



Fredrika Källström

SV; hahahah, där ser man! själv buade jag åt Sanna och Linda Bengtzing ;) men älskade somsagt me and my drum, grym låt, blir så glad av den :D

2011-03-13 @ 20:44:20
Bloggadress: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0