underbara verklighet!

jag kan knappt tro att det är sant. men....
paul har klarat uppkörningen så nu har han körkort igen. ni anar inte vilken glädje och lättnad det är för mig. äntligen ska allt bli som vanligt igen. det har varit så himla körigt den senaste tiden. det går inte att beskriva vad jag känner.
biobesök för att fira är inbokat imorgon! :)

inatt har varit en riktigt riktigt tung natt på jobbet. tröttheten har gjort sig påmind hela tiden och det har varit uppriktigt sagt kämpigt att hålla sig vaken, och en natt som inatt tackar jag gud för att jag inte kör bil på jobbet längre, för det hade jag inte fixat.

hoppas att det ser städat och snyggt ut där hemma nu när jag kommer hem, för då väntar en överraskning för paul när han kommer hem från jobbet. annars får det va...


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0