sakta men säkert framåt..

lägenhetsrenoveringen handlar rubriken såklart om. man ser en långsam förändring mot det bättre. idag blir spacklingen förhoppningsvis klar och till helgen hoppas jag på att mikroliten kommer upp på väggarna och att vi eventuellt även kan börja måla. hållar alla mina tummar.

jag vill ju bara flytta in och börja leva ett normalt liv och inte sova lite här och lite där och inte kunna utnyttja mina saker och leva i kartonger. det är INTE ett liv jag trivs med om man säger så. behöver ordning och lugn och ro.

idag ska jag börja jobba igen efter en längre tids ledighet. har varit skönt med lite semester faktiskt. det har behövts dessutom. i helgen var jag på en helt underbar konsert, men den ska jag berätta om senare och även lägga upp bilder och lite klipp och så. hinner inte det nu.

hoppas ni inte saknar mig alltför mycket, det blir ändring. jag lovar. har bara varit så himla mycket med lägenheten nu det senaste, jag hoppas ni förstår.

ha en trevlig dag i solen, allihop!

kram


Becca

Håller tummarna!

2011-10-12 @ 15:17:19
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0