min framtid!

det är något väldigt roligt jag har framför mig just nu, jag har fått min egen lägenhet i helsingborg och renoveringen har börjat idag. min pappa och lillebror ska göra måleriarbetet, alla golven ska bytas, innerdörrarna ska bytas till nya vita, köket ska rivas ut och ett helt nytt ska in med vitvaror och allt, badrummet ska renoveras.
det kommer att bli som en helt ny lägenhet och jag ser såå mycket fram emot att flytta in där.

jag tror att min blogg kommer att handla litegrann om det nu under en period eftersom det är något som präglar mitt liv väldigt mycket. det ska hittas möbler och inredning och det ska göras iordning och annat.

idag t.ex. kom min väggdekoration hem på posten som jag så länge letat efter och äntligen hittat.

 

hur sött är det inte att ha den här på toalettdörren?



Becca

Haha den var bra!

2011-09-01 @ 22:50:34
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0