om 30 minuter...

... är det dags att köra hem från jobbet. och det kan jag säga ska bli riktigt skönt, längtar efter frukost. magen bara skriker av hunger. men det är väl mitt eget fel att jag inte ätit, hehe.

det känns verkligen att jag varit ledig i 12 dagar, kroppen är inte riktigt van vid att vara vaken såhääär länge utan att få lov att sova.

det är rätt sjukt egentligen, nu när jag sitter här på jobb så är jag otroligt trött och det känns som att jag hade kunnat somna vilken sekund som helst bara jag haft tillåtelse och någon gett mig en kudde typ. men fast jag är såhär trött, så när jag kommer hem och lägger huvudet på kudden - inte fan ska jag somna då. nej då ska det ta kanske en timme innan kroppen behagar somna in. sjukt.
men vad beror det på egentligen att det är så?

vet ni vad jag ska få äta till frukost?!?!
en grov macka med leverpastej och saltgurka. MUMS!!!


LÄNGTAR HEM NU!!!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0